Sonntag, 29. Mai 2011

Happy Birthday Papi


Diese Ziehkarte wird mein Papi nächsten Samstag zum Geburtstag erhalten. Der Igel ist eine Anspielung auf meinen Kosenamen aus Kindertagen....
Nachdem ich in Stuttgart zum ersten mal unter Anleitung von Katharina Frei mit den Twinklings gemalt habe musste ich das nun unbedingt zu Hause mit meinen bisher stiefmütterlich in der Schublade parkierten Farben ausprobieren. Mit dem Ergebnis bin ich zufrieden und finde diese Technik eine gute Alternative zu den Prismas.


Kommentare:

  1. Liebi Martina
    Das isch dän e herzigs Chärtli wo da für din Papi gmacht hesch. D'Farbe gfallet mer ächt guet und natürlich au s'Igeli isch sooooo süess.
    Wunderschön häsch es gmacht!
    De Stäpfel mit em Igeli und em Blüemli känn ich gar nöd. Woher häsch de?
    Ganz e liebs Grüessli und bis gli wieder e mal.
    Marisa

    AntwortenLöschen
  2. Das esch jo es mega süesses Chärtli worde. Total genial mit dem Blüemli wemmer d'Charte usenand zieht. Do freut sech dine Papi secher riesig drüber. Hesch ganz toll gmacht.
    Ganz liebi Grüessli,
    Karina

    AntwortenLöschen